Nydelig kirsebærblomstring

Endelig har kirsebærblomstringen kommet til byen. Finnes det noe vakrere nå om våren en disse rosa blomstene som viser frem sin skjønnhet på trærne? Rosa er en av mine favoritt farger og da er det vell ikke akkurat så overrakenede hvorfor jeg liker denne kirsebærblomstringen så godt?

I dag er det nydelige vær på Hedemarken og gradestokken nærmer seg herlige 17 varme grader.

Jeg ser virkelig frem til det å kunne nyte de siste ukene vi har igjen av våren før sommeren plutselig har blitt en del av hverdagen.

Nå skal jeg straks ta meg en ny tur ut i det nydelige været samtidig som jeg har en del jobb jeg må få unnagjort i løpet av dagen.

Grip dagen, du vet aldri hva godt det kan føre til.

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg