Hvorfor valgte jeg å flytte?

Hvorfor valgte du å flytte fra Romerike og bosette deg i Hamar? Dette må være det mest stilte spørsmålet jeg har fått siden jeg forlot alt det vonde på Romerike og valgte å skape meg et nytt liv på Innlandet.

Jeg valgte å flytte fordi jeg ønsket å satse på drømmen min, fordi jeg hadde et håp om å kunne gi meg selv den nye starten jeg både trengte og fortjente. Jeg valgte å flytte fordi jeg ikke trivdes på Romerike av mange ulike grunner både når det kommer til det personlige og når det kommer til interessene mine. Ikke minst valgte jeg å flytte for å finne meg selv på nytt.

Hvem er Marthe når hun tørr å ta kontakt med andre mennesker? Hvem er jeg når jeg tørr å utfordre meg selv til å gjøre ting jeg egentlig er ganske usikker på?
Hvem er Marthe når hun tørr å utvikle seg og hvem er jeg når jeg tørr å rope høyt om mine utfordringer og min historie?

Denne utrolige og tøffe reisen er godt i gang. Jeg tørr å satse tross av mine usikkerheter og dårlig selvbilde. Jeg har mange drømmer og jeg gir meg ikke. Denne kampen skal jeg ta og jeg velger å kjempe videre❤️

3 kommentarer
    1. Hei, sa bilde av deg i den fine kjole og tenkt, hey, jeg kjenner der hun sitte! Jeg bor på Helgøya så er stadig innom Mjøsapark i Brumunddal. Jeg syns personlig utvikling er viktig og jeg tenker du skylder ingen en forklaring hvorfor du flyttet, du gjorde det som var riktig for deg, ferdig med det. Håper virkelig du finner svarene til dine spørsmål…det kan ta tid, men ikke gi opp. Jeg er 52 og jobber forsett å bli kjent med meg selv og min egen selvbilde. Men jeg føler jeg faktisk får fremgang og det er positiv! Ha en fin dag!!!

      1. Hei tusen takk for det 🙂 Helgøya ja, det er jo ikke så langt her i fra 😀 Følte litt for å skrive om dette, men vet at jeg ikke skylder noen en unnskyldning eller en forklaring på hvorfor jeg tar de valgene jeg tar. Er veldig opptatt av selvutvikling selv, det er jo så viktig 😀

    2. Vi har jo fulgt hverandre noen år nå, og jeg har lagt merke til en Marthe som ser ut til å ha det bedre. Å akkurat det kjenner jeg at jeg gleder meg over på dine vegne. Håper dagen i dag blir bra også, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg