Frokost & yoga langs Mjøsa

Solen fortsetter å skinne på Hedemarken og i dag startet jeg dagen med å ta meg en gåtur ned til stranda og så nyte en god frokost langs Mjøsa. Etter å ha kost meg med noe godt å spise bestemte jeg meg for å ta en liten økt med yoga, da jeg først hadde kommet meg ut og jeg hadd et sterkt ønske om å tilbringe store deler av morgningen langs Mjøsa.

Morgninger og gode stunder som dette er gull verdt og er uten tvil noe jeg burde gjøre mere av. Jeg elsker å kunne stå opp tidlig om morningen og starte dagen med en gåtur. Det finnes virkelig ikke noe bedre verktøy enn å starte dagen med å komme seg en tur ut i frisk luft. Selv om yoga er noe jeg sjeldent driver med er det noe jeg har lyst til skal bli en større del av min hverdag fremover.

Om bare noen få minutter er det finalen av Eurovision Song Contest og jeg er utrolig spent på hvem som stikker av med seieren i år selv om jeg har en liten tanke om hvem som kommer til å ta seieren hjem i kveld.

Ser du på Eurovision og hvem heier du eventuelt på?

2 kommentarer
    1. Du mangler i grunn bare en hund (eller fem) og en red Bull så hadde det vært helt perfekt…. for meg 😛 ha ha… herlig start på dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg