Bdo-Mila 2023

I går ettermiddag var nydelig vær her på Hedemarken og jeg måtte gjøre meg klar for Bdo-Mila 2023. For noen år siden hadde jeg ikke sett for meg at dette var noe jeg kom til å delta på og selv om jeg er den som er veldig glad i å komme meg ut på turer hadde jeg ikke i min villeste fantasi forestilt meg at jeg noen gang kom til å melde meg på et slik arrangement. Kanskje er det nok en påminnelse på hvor langt jeg har kommet? 16 år gamle Marthe hadde nok hatt store vanskeligheter for å tro på at noe som dette kom til å skje, men der stod jeg som snart 33 åring og var klar for min aller opplevelse med Bdo-mila.

Solen skinte, det var nydelig vær og ikke var det så særlig kaldt heller. Det var den perfekte dagen for et slik arrangement.

Jeg var spent, nervøs og litt usikker på hvordan dette egentlig skulle gå. Hvorfor alle disse tankene plutselig kom er det vanskelig å ha et svar på, men jeg fullførte og det er vell det viktigste? Selv om jeg har gått denne runden langs Mjøsa mange ganger tidligere er det likevel noe annet ved å delta på noe man ikke har vært med på tidligere. Turen langs Mjøsa var like nydelig som alltid og denne gangen følte jeg meg heldig som fikk tilbringe en nydelig gåtur langs Mjøsa sammen med moren min. Å kunne gå seg en tur langs Mjøsa var helt fantastisk og ikke minst var det like fantastisk å se hvor mange som hadde meldt seg på denne arrangementet og hvor spente de var. I år var det ca 350 påmeldte til årets arrangement og det så ut til at det var 350 stk som både gledet seg og så frem til å bare komme i gang. Som tidligere nevnt er dette noe jeg aldri har vært med på før og jeg angrer ikke et sekund. Det frister virkelig med en gjentagelse til neste år. Selv om det gikk veldig bra i går og selv om jeg klarte å gjennomføre dagens arrangement må jeg innrømme at jeg fikk en litt tøff start på det hele. Tross av en tøff start klarte jeg likevel å gjennomføre og jeg kan se frem til neste gang jeg skal delta på bdo-mila. Nå er det meldt fint vær resten av uka og jeg kan bare glede meg til mange nye turer og stunder langs Mjøsa.

9 kommentarer
    1. Først og fremst, grattis med ny blogg og velkommen til oss 🥰
      Det står respekt av dette her, og så bra at du fullførte. Mange ganger tenker man at man skal gjøre noe sånt, og så blir det bare med tanken. Ha en fortsatt fin torsdagskveld, klems 🤗

        1. Klart jeg vil det 🥰 Laget også et innlegg på bloggen min, hvor jeg oppfordret folk til å stikke innom.

          Tips: Del innleggene dine på FB gruppene, Norske Bloggere, Vi i fra blogg blokka eller få flere blogglesere så blir bloggen din mer synlig 🥰

    2. Fine bilder og du verden å flink du er. Det var mange med men flere som ikke var med. Sjøl så løp jeg haugevis av slike løp på 1990-tallet. Håper du fortsetter. Er sikker på at jeg kommer innom deg av og til. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk, så snilt skrevet av deg 😀 Så moro at du pleide å bli med på noe lignende for noen år siden. Koselig at du tok turen innom og velkommen tilbake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg