Gratulerer med dagen Norge

Hipp hipp hurra & gratulerer så masse med nasjonaldagen.

For en fantastisk dag dette har vært og jeg har virkelig fått kost meg i dag. Dagen startet med en kort gåtur ned til Stortorget for å se hva hva dagen kom til å bringe. Etter å ha vært litt på Stortorget gikk turen videre ned til stupetårnet ved Mjøsa for å se på de som skulle svømme seg en liten runde rundt stuptårnet denne 17 mai morgningen.

Etter å ha fått sett litt på svømmingen ved stupetårnet og etter å få hørt litt på korpset som skulle spille langs Mjøsa gikk turen videre til Strandgateparken. I Strandgateparken skulle jeg få gleden av å høre på sang, musikk & taler fra mange flinke sangere og talere her på Hedemarken.

Da alt av taler, sang og musikk var ferdig i Strandgateparken, gikk turen videre til Østre Torg for å se på barnetoget. Det var et veldig flott barnetog og det var så stas å få se hvor mye både store og små koste seg på en dag som dette.

Så fort barnetoget var ferdig gikk turen videre til foreldrene mine. Der skulle jeg kose meg med en nydelig og god 17 mai frokost sammen med familien før jeg måtte komme meg en tur ut igjen for å knipse noen nye bilder til de jeg jobber for.

Resten av dagen skulle jeg tilbringe på Stortorget og der koste jeg meg med fotografering, taler, sang, musikk, borgertog & russetog før jeg kunne avslutte dagens arbeidsdag og 17 mai feiring med en middag hjemme hos foreldrene mine.

Alt i alt er jeg kjempe fornøyd med dagen i dag & jeg sitter igjen med gode minner som jeg kommer til å ta med meg i mange år fremover.

Håper du også har kost deg masse i dag.

1 kommentar
    1. Jeg kommer på besøk litt sent jeg, ble ikke noe av det i går 😉
      Så ut som om du hadde en fantastisk feiring av Nasjonaldagen, med mange fine inntrykk å ta med videre. Nå må du forklare hva slags jobb du har. Er det å ta bilder for dem, eller er det andre ting?
      Ønsker deg en fortsatt fin himmelsprett, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg