Arbeidsdager langs Mjøsa

Tenkt at jeg kan være så heldig? Å jobbe som freelancer og fotograf er virkelig en drøm om dagen. Det er nydelig vær på Hedemarken i disse dager og de flotteste fotomotiver finnes over alt.

Tidligere denne uken nøt jeg en fantastisk fototur langs Mjøsa i nydelig sommervær og jeg er så takknemlig for å ha fått denne muligheten til å kunne jobbe med noe som var en hobby for meg i mange år.

Jeg har i mange år ønsket å gjøre noe med bildene mine og jeg ble så glad da jeg fikk muligheten til å komme meg ut i praksis og fikk muligheten til å kunne ta på meg fotooppdrag for Hamar kommune.

Nå lurer du kanskje på hva som er hovedjobben med den jobben jeg gjør for Hamar kommune. Min jobb er å vise frem Hamar som by & kommune via fotografering og videografi. Noen av bildene og videoene jeg tar for kommunen kan du blant annet se på kommunens Instagram og Facebookside.

Hvor lenge har jeg jobbet for Hamar Kommune?

Jeg begynte å ta på meg fotooppdrag for Hamar Kommune i Januar 2023 & hver gang jeg tar på meg nye fotooppdrag har jeg noen temaer jeg må forholde meg til.

Det har vært en fantastisk arbeidsuke og denne uken har jeg vært så heldig å få tilbringe mye av arbeidstiden min langs Mjøsa. Om noen uker skal jeg ta på meg et helt nytt oppdrag som jeg ikke har jobbet med før, noe jeg gleder meg veldig til.  Å kunne utvikle meg enda mer er jo noe jeg virkelig brenner for & jeg ser virkelig frem til å kunne ta på meg den nye oppgaven i løpet av sommeren.

2 kommentarer
    1. Der fikk jeg svar på hva jobben din går ut på 🥰 Du tar virkelig gode bilder, noe du har gjort så lenge jeg har kjent deg på bloggen. Så dette er jo en perfekt jobb å ha. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Tusen takk for det 🙂 betyr mye at du legger merke til den jobben jeg gjør 😀 Kunne ikke ha vært mer fornøyd med jobben min <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg